Kubbbb Kızlar evin derecesini nasıl ayarlıyorsunuz camda açamam aynı odadayken benim ev 25/26 sıcak oluyor bi de bebeğiniz emerken terliyor mu ben de çok terliyorum o da terliyor
nb- Kubbbb 25 26 çok fazla. Merkezi ısıtma mı ki ayarlayamıyo musunuz ? Cam açıp havalandırabilirsin bebek odadayken ben yapıyorum. derece de 21 22 arası değişiyo benim
elmaelmaelma Kubbbb neden cam açmıyorsun ki? camları karşılıklı açmadığın sürece sorun olmaz. Havasız ve sıcak odada durması daha zararlı.