Merhaba hamiş anneler ben 19 haftalık hamileyim iki hafta önce kansızlığım var diye aile hekimi kan ilacı başlattı. Üçüncü hamileliğim kulandığımda çok ktü oluyorum mide bulantısı kusma falan yaşıyorum aceba yan etki falanmı yapıyor iki hamileliğimdede kulandım ama böyle birşey yaşamadım benim gibi olupta kullanan varmı