Kızlar selam 17+4 haftalık hamileyim 1 aylık serklajlyı ara sıra kasığımda bebek toplanıyor gibi orası semsert oluyor dokunduğumda tşa gibi kasığım progestan kullanıyorum bu neden oluyor bebek kasılıyomu rahim büyüdğü içinmi böyle oluyor tehlikelimi yaşayan varmı acaba ?