Lyhsce3386 Kızlar yenidoğan takimi yaptırıp memnun kalanlar ne kadara yaptırdığını ve yaptırdığı yeri yazabilirmi bı kaç hesaba baktım çok yüksek fiyatlar şimdiden tesekkurler
Alparslanmom__ Lyhsce3386 merhaba ben ,11 li hastane çıkışı yaptrdm isimli 680 TL bebeqon sayfasına ve butikbebecik sayfasına göz atabilirsiniz
Hulo2105 Lyhsce3386 merhaba ben trendyoldan lilabio sayfasından yaptım 2 güne elime ulaştı. 500 tlydi 10 lu şimdi 700 olmuş galiba ama kupon oluyor düşebilir fiyatı. Çok kaliteli baskısı falan.