36+2deyim bu ayın 24 de gittim çam sakurayq son muayene oldum doktor sezeryan günü verdi ve haftada bir nstye geliyosun dedi randevu almama gerek varmi dedim normal muayene olmiycakmiyim dedim yok dedi istersej gelirsin bakariz dedi haftada 1 kez nstye girmen yeterli dedi bana nst için randevu almam gerkeiyomu bilemedim doktor yok dedi qmq kafam karıştı sizler nasıl yapıyorsunuz nst kağıdını herhangi doktora göstersem bakarmi bilem3dim