Dilekveuzum Merhabalar, İstanbul’da gittiğiniz doktor muayene ücretleri nedir? Yeni gebeyim bir öneri olsun istiyorum
eminece93 Dilekveuzum 5 aylim hamileyim çamlica medipol dr. canan kaplan 750 tl oduyorum 10 gun kontrol sürem var. Sgk +%20 axa sigorta indirimi ile olan fiyati bu. Axa sigorta indirimsiz 950 tl , sgk indirimsiz 1400 tl
Mikrofon0 Dilekveuzum Üsküdar Mihrimah Sultan tıp merkezine Zeynep hanıma gidiyorum muayenesi 900 TL ama doğum fiyatı bana çok pahalı geldi normal de sezeryan da şuan 35 bin ben Ağustos da doğum yapacam o zamana kadar 40 bin olur dedi ama doktorum dan memnunum
yeschef-13 Dilekveuzum Altunizade Acıbadem hastanesine gidiyorum 3.600-3.800 civarı bir şey tam noktası noktasına bilmiyorum
Kardelen120o Dilekveuzum ben avrupa yakasındayim lilyum tip merkezine gidiyorum muanne ücreti 475 tl çokta memnunum doktorumdan
Dilekveuzum eminece93 özel sigortamız yok ne yazık ki bu fiyatlar ne olacak böyle, bana Avrupa yakası daha uygun olur ;)
eminece93 Dilekveuzum benimde normal policem var maalesef dogumu ve muayeneyi karsilamiyor sadece muayeneye %20 indirim yapiyor, dogumda paket yok zaten medipolde dogum ucreti normal dogum 18 bin tl, sezeryan 23 bin tl
Ecekrk Dilekveuzum Bahçelievler medipolde Necla Ülker var harika bir doktor ben şuan Anadolu yakasında oturduğum için yine Necla hanımın önerdiği başka bir doktora gidiyorum ama hamileliğimi öğrendiğimde yine ilk ona gitmiştim muayene ücreti 950tl sgk ile ve normal doğumu destekleyen ticarethane mantığında olmayan bir doktor tavsiye ederim.
Dilekveuzum Kardelen120o biliyorum oraları ama bana uzak, ben Taksim/Cihangirde oturuyorum arabamız olmadığı için kolay ulaşacağım yer arıyorum. İlk bebeğimi Balat hastanesinde doğurdum ama şimdi oranında fiyatı artmış o yüzden belki yakın bir öneri gelir diye yazdım hemde bilgi olur herkese :)
Bebekannesi_1 Kardelen120o ben daha iki aylık hamileyim en başından beri oraya mı gittiniz hangi doktor çok iyi mi hastane nasıl
Kardelen120o Bebekannesi_1 doktorum çok iyi lilyum tıp merkezi hadimkoyde başından beri oraya gidiyorum çok ilgililer mete beye gidiyorum sorum oldugun da mesaj atıyorum donus yapiyo
Mihrimer Hisar Hastanesi Çamlıca’ya gidiyorum Umut Tiryaki’ye SGK indirimli muayene 765 tl, normal doğum 13.500, zorunlu sezaryen 15.500 tl
Bebekannesi_1 Kardelen120o o zaman bende oraya mı gitsem acaba hastane doktor arayış içerisindeyim ben ve bi sorum daha olacak doğumu da aynı hastane demi yaptırıyor
Rabiul eminece93 bebek doğdu zaman poliçeye ekletin axa bebeği olsun , bende öyle yapacağım sağlıkla gelsin
eminece93 Rabiul bupa acibadem ile allianz düşünüyoruz Allah nasip ederse ama axadan da teklif alacağım 😊
Rabiul eminece93 senin poliçen olduğu için söyledim canım ❤️ allianz da Tss yaptıracaksan axa ile allianz arasında pek bir hastane farkı yok açıkçası kendi hakkını da yakmış olursun allianz da 3 ay bekleme süresi var yatışlı işlemlerde 🤷🏼♀️ Acıbadem’i bilmiyorum tabi