4ysegulec 40. Hafta oluyor Salı günü bebeğim 4 kiloyu da geçiyor muhtemelen o hafta o yüzden yüksek ihtimalle sezeryan olacağım. İnanın ki her şeyi denedim normal doğum olsun diye yerleri her gün elle sildim ananas hurma yedim pilates squat merdiven inme çıkma yürüyüş vs hepsini yaptım ya ama dün doktora gittiğimde hiç açılma olmadığını görmek çok hayal kırıklığına uğrattı sancım da çıkmıyor ebe elime bebeğin kafası bile gelmedi yukarıda biraz dedi halbuki doğum kanalında bebeğim ama nasip bazı şeyler olmayınca olmuyor