Melikemrvvv Ben ilk gebeliğim de gitmiştim 24 haftalık falandım doktorum yolculukta bir iki saatte bir mola ver yürü bacakların şişmesin sonra devam et demişti yüzmek iyi gelir bolca yüz tadını çıkar ama havuza kesinlikle girme enfeksiyon riski yüksek enfeksiyon kapabilirsin demişti güneşte de çok kalmamaya dikkat et tansiyon problemi yaşarsın demişti ve ben düzgün güneşlenememiştim bile o kadar bi sıcaktı ki güneş en fazla 15 dakika falan durabilmişim gölgeler daha iyidi 😂 şuan ikinci gebeliğim onda da gitmeyi düşünüyorum yine aynı haftaya denk geliyor bakalım nasıl olucak 😂