Sevalteo
Benimde bebek bi hafta önden gidiyo 9 dayız canım aynı şeyleri bende yaşadım ekşi şeyler bana iyi geldi hazıra kaçtım birazcık ve evet başkasının yaptıkları daha lezzetli geldi banada. Kendi yemeklerim benimde güzel olur ama yaptığım şeyde aldığım kokudan ötürü yiyemedim eşim yaptı veya çalıştığım için dışardan mecbur yediklerim oldu. Çok zor yiyodum bende 2 gündür falan iyiyim şimdilik. Beslenmesinden endişe ediyorsan süzme yoğurt ceviz falan yemeyi dene meyveye yüklen yuklenebildigin kadar