Kızlar merhaba,
Burada çok uzun zamandır dikkatimi çeken, beni üzen bir durum var. Bazı kişiler kelimeleri tam ve doğru yazmıyor. Hatta bazı kişileri okurken baya zorlanıyorum, ne yazdığını çözmeye çalışıyorum. Kimse dört dörtlük kullanmıyor. İmla kuralları, işaretler vs tabii ki her zaman doğru yazılamayabilir. Ama en azından kelimeleri tam yazsak çok güzel olmaz mı 🙏🏻
Bazı postlarda “gelio, gidio, yapıom” gibi kelimeler kullananlar oluyor. Sonuçta bu kelimeler terim değil, tıp jargonu değil. Günlük kullandığımız dilimiz. Kimse de kızmasın, kimseyi yargılamak değil amacım. Sadece belki biraz farkındalık yaratır diye artık bu konuyu açmak istedim.
💖