Selam arkadaslar ablamin oglunun 4 yasi var.Zamane cocuklari gibi tablet telefon bulara bakiyor ama abartilicak kadar degil.Ama televizyona bakarken yan yan bakiyor.MasAllah konusuyo kreşe gidiyor yeni şeyler öğreniyor.Doktora götürdüler,Dr uzağı biraz zayıf gördüğünü söylemis.Galiba gözlük kullanmalı sonra zaten çoçuklarda bu durum düzeliyormuş.Kendi akrabamız var onun çocuğuda öyleymiş gözlük falan takmış geçmiş.Ablamın oğluda sadece tv bakarken yan yan bakıyor yani insanla konusurken nebiliyem tablet bakarken falan hiç öyle değil sadece tv.Acaba böyle bir şey yaşayan oldu mu?