Ozlemmmm3 Sezeryanimi olacagim ilki ozeldeydi bu sefer devlete mi gitsem diyorum. Ozel hastane fiyatları malum. Devlette olup çok memnun kalan eli hafif olan bir doktor bildiginiz varmi acaba