Gecmis olsun canım benim Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin. Bende kimyasal gecirdim ilk bebegimdi. Ağustosta öğrendim ve 10 gun sonra kinyasala döndü. Ekimde gene hamile olduğumu öğrendim yani eylulde kalmışım hemen sonraki ayı simdi çok şükür hersey yolunda.stresten uzak durmaya çalış vucutun alıştı hamilelige hemen olur geri Allahin izniyle