Hazal001 Elifaykkac normal çünkü çoğu zaman bebekler uyuyor bir de her tekmeyi hareketi bazen hissedemiyorsun için rahat etmezse yine de doktora sorarsın
Alparslanmom__ Elifaykkac ben 25 haftalığım bazen net hissediyorum bazen hissetmiyorum 28. Haftaya kadar normalmiş bu durum endişelenmeyin😊
Rojdademirkol Normal canim ben 20 de ilk tekmeyi yeni hissetmistim yani düşün 😄 her bebek kendine özel suan 32 haftalik ama cok sakin cok şiddetli değil hareketleri mesela
Alparslanmom__ Rojdademirkol kimi bebekler çok hareketli kimleri fazla hareketli olmuyor biz ne zaman kontrole görmeye gitsek hep uyuyor minik bey eli yüzünde yüzünü göstermiyor 😀🐣
Rojdademirkol Alparslanmom__ ayy sizindemi 12 haftaliktan beri hep eli yüzündee asla göstermiyor ve her gittiğimizde genelde popusuni dönüp oylece duruyor 😄😄 doğduklarında da böyle uysal olurlar umarimmm