gizembkm ben dışarıya falan çıktığımda sütümü sağıp bırakıyorum. Eşim, annem, kardeşim kim varsa onlar biberonla veriyorlar. Ya da dışarı çıkacağız emzircek ortam olmayan yere gidilecek. Sağıp biberona koyuyorum öyle gidiyorum. Mükemmel rahatlık oluyor. Süt sağma makinesi elektrikli olmalı. Biberon da avent tercih ettim