Mervekartal önce iğne yapıldı. O şekilde bebeğim düştü. Rahim filmi çekildi ve tüpteki yeri belli oldu. Sorun olmaz tüpü almayalım dendi. Ancak 1 yıl sonra rahim filmini tekrar çektirdiğimizde, tüpte bebeğin yerleştiği yer bir portakal kadar büyümüştü. Tüpü almazsak hamile kalma şansın az, kalsanda kaybedersin dendi. O dönem bir sürü doktor gezdim hepside aynı şeyi söyleyince ameliyat ile tüp alındı. rahim ağzına giriş kısmında tüple rahim arasında kaldıysa söyledikleri olabilir. Tavsiyem bir kaç doktora gidin