Zynppppaslnkn Kızlar 33 haftalık gebeyim karnımın altında bir baskı var sanki ve bir an hafiflemiş gibiyim sanki karnım küçüldü hamile değilim gibi hisediyorum normal mi
Nesli46 Zynppppaslnkn yok canım daha neler😄yatakta yatarken benimde karnım bazen küçülüyor ama sonra düzeliyor pozisyondan kaynaklıdır ağırlığını da çok hissetmiyorum😊
06Pembemavi80 Zynppppaslnkn artık doğuma yavaş yavaş bebek hazır oluyordur bı enerji gelir arada bu haftalarda. Belki bebek doğum kanalına yerlermistir kafası baskı yapıyordur
06Pembemavi80 Zynppppaslnkn yok öyle hemen olmuyor maalesef 😁 kanala girmiş oluyor ama daha doğumuna vardir. Baskı yaomasi ondandır benim kız gebeliğim vardı hep asagidaydi yürürken rahatsız ederdi hep. 38 de doğum yaptim