MelodyFairy bende az önce erken gebelik aldım yarın yapıcam sabahtır kasık ağrısı ile rahim ağrısı çekiyorum kasılmalar oluyor eşimle çıktık nöbetçi eczane bulmaya misafir vardı diye geç çıktık sabahtandır eczane arıyoruz bulduk bir tane erken gebelik aldık 230 tl eşim diyor sen bir daha benden gebelik testi isteme almam 😂😂 içim yanıyor şuan bir de iki tane alıcaktım eşim diyor iki tane almaya kalksak bizim bir pazar paramız gider 😂😂😂