İlk kızım sare , ikinci kızıma da Sena düşünüyorum. Sizce fazla mı uyumlu ?
Bu arada uyumlu olsun diye bir takıntım yok bambaşka bir şey de tercih edebilirim ama Sena’yı beğendim. Ancak çok sa yakın olmasını (seslenirken karışmasını falan) istemiyorum. Nasıl sizce ?