Nhzl Benimde kulağima cok hoş geldi ikisi yan yana.Normalde eşim babasının ismini istiyor ben istemiyorum.(Hasan Aslan)olarak. İlk düşündugum isim Alparslan’dı ama Ali Aslan daha cok hosuma gitti. Bende esime ben hastane cikis kiyafetini sipariş verdim diyerek Ali Aslan koydum😂 Bakalim nufusta gorusecegiz dedi de suanlik sesi yok.İnsallah bizim bebis de uslu olur 🥹