Semrasem bende ilk kızımı adete 3 gün kala ögrendim. 38 falan dı beta hgc. Kadın Doğuma gitmemi söyledi acil doktoru. Ertesi gün gittim doktora. Kan verdim, 2 günde bi tekrarladık, yükseliyor mu diye baktık. 10 gün sonra kese göründü. 15 gün sonra kalp atışını duydum. Bence ihmal etme en azından tahlillerin yapılır.