Zeyno800 pıhtılaşma varsa evet kullanmak zorunda ama bos gebeligin sebebi pihtilasma olamaz bos gebelik peşinden normal gebelik gelir diyor doktorlar embriyonin ici bosmus oyle düşünün sagliksizmis ondan bos gebelik olmus ama gebelik gerceklesirse eger igne sart benimde durumum ayni doguma kadar igne dediler