Merhaba arkadaşlar 22 nisanda sezeryan doğumum gerçekleşti. 26 aylıkta bir kızım vardi. 2. Gün de kızım öyle özlemiski kucağima aldim 5. Gün hastaneye kontrole gittiğimizde ise bebek kucağımıza aldik diye o da kucak istedi annem alsin diye tutturdu agladi almak zorund kaldim ama iyi hissediyordum kendimi . Bugün sabah öyle bir ağrı girdi ki karnıma ölüyorum sandım hareket edemedim kanamamda çok az birazda soğuk aldim sanirim böyle bi durum yaşayan var mı ? Bir sey olur mu ?