Meliha06 kolostrum yani ağız sütü deniliyor. Bebeğin ilk doğduğu anda bütün proteinlerini vitaminlerini karşılıyor çok değerli bir süt.
Benimde iki kez geldi şimdiye kadar henüz 29 haftalığım. Koyu kıvamlı biraz da yapışkan gibi.
Korkmuştum ben de doktora sordum gayet normal, güzel dedi. Yani anladığım kadarıyla iyi bir şey telaşlanmaya gerek yokmuş. 🌺