Merhaba. Uzun süren lekelenmelerim ve kanamalarımın sebebinin rahim ağzındaki polipten kaynaklandığını öğrendim. Doktor hemen alabilecegini söyledi. Bende kanamalar kesilecegi icin kabul ettim. Alındı ve patalojiye gönderildi.
Daha önce böyle gebelikte polip aldıran var mı. Gebeliği nasıl ilerledi. Aklımda deli sorular