aslhnkrts9 Zeliha1966 benim o şekilde yerleşmişti bi sorun olmadı sadece ultrasonda bebeğin yüzünü net göremiyorduk
Sermec27 Zeliha1966 benimde plesenta antrenör yani önde sanırım biraz aşağıdaydi şükür yukarı çıktı genelde önde olunca bebeğin hareketleri çok net hissedilmez diyorlar ama iyi hissediyorum ben sorun oluşturmuyor diye biliyorum
biranne__ Zeliha1966 canım normal bi durum doğru bi yerde yani korkulcak bişi değil sadece hareketini hafif hissedersin belki o kadar normal doğuma falnda engel degil doktorum öyle söylemişti
Zeliha1966 aslhnkrts9 10haftalik hamileyim bugün kontrolüm vardi ultrasyona bakarken söyledi sormak hiç aklıma gelmedi o an
Zeliha1966 Sermec27 daha 10haftalik hamileyim kontrolüm vardı bugün söyledi kötü bisey olsa söylerdi ama özellikle belirtmesi merak uyandırdı bende
aslhnkrts9 Zeliha1966 korkulacak bi durum yok canım plesentan rahmin ön duvarına yerleşmiş demek istemiş doktor
Sermec27 Zeliha1966 yani kötü bir durum değil eğer aşağıda olursa kötü ön duvarda veya arka duvarda olması bir sorun oluşturmaz