Makbule_199110 Prenseslerim_ 4.ye hamile olan ben ben yandim sen de yan yap kiz batti balik yan gider 😄😆
Gmzgm Prenseslerim_ çocukların arasında kac yas var biraz büyüdülerse yeni bebek olabilir. Bende o sekilde dusunuyorum nasip olursa daha ikinci olmadı ama😂
Nznks Prenseslerim_ ben şimdi 4. Cüyü yapacağım Allah nasip ederse inşallah ama kızım 16 oğlum 14 diğeri 8 yaşında eğer olursa tüplerimi bağlatacağım
4147 Hayat şartlarınızı, maddi durumunuzu, imkanlarınızı, enerjini hiçbirrr şey bilmiyorken bunu nasıl cevaplayalım ☺️ hem bu karar bize değil size ait bir karar olmalı☺️
Prenseslerim_ Makbule_199110 oyy kiyamam helal olsun masAllah. Tesekürler canim motivasyonum yükseldi
amayinedeiyiilerledim Prenseslerim_ hayır da arkası arkasına postlarınız denk geldi. Sadece fark ettim ve yazdım. Sorun mu.?
Prenseslerim_ amayinedeiyiilerledim 😀 yok ne sorun olacak . Iki kizimda cok düsündürdü beni isimler artik önceden bulayim diyorum
tubaysima Yani ilk iki çocukta belirli bir düzeli yakalamışsanız. Eşiniz size destek oluyorsa aileniz destek oluyorsa ve siz kendinizde bu gücü görüyorsanız neden olmasın dört beş bile olur. Ama mesela benim yakın çevremde biri var ilk iki çocuğu idare edemediği halde üçüncüyü yaptı. Gerçekten bunalmış durumda idareyi çok zor sağlıyor ciddi anlamda yıprandı iyice düşünmek lazım
Prenseslerim_ tubaysima sadece kendime güvenerek karar verdim hrp cünkü esimde ailemde olsa herkez bir yere kadar yardim ede biliyor ,anne olan herseyiyle tek basina kaliyor biryerde bence. Insan kendi isteyince yapamicagi birsey yok. Annelie en zor ve en güzel duygu bence bu dünyadaki .
Mzzz Prenseslerim_ valla cesaretini kutlarım benim bebeklerin arasında tam 13 ay olacak Allah aşkına nasıl baktın bwn düşündükce korkuyorum daha birine zor bakıyorum çok zor bir bebek 😢 3. Allah isteyene versin
sacmalamakizim Prenseslerim_ Bacım zaten küçükler yani 3. Sonra da olsa olur hepsine ilgili olamazsın ki.
minismom Prenseslerim_ cok zorlanıyomusun gerci 3. Yu dusuncek kadar zorlanmıyosun bence 😄 tekmi bakıyosun veya kaynanan annen yardım ediyomu bu aralar kızım surekli aglıyo kucak istiyo bana bagımlı resmen bende yapsammı diye dusunuyorum tek suan ondan boyle oldugunu dusunuyorum oyun arkadası olur en azından ama temelli fıttırırmıyım acaba 🤣🤣
tubaysima Prenseslerim_ kendinizi de ikinci plana atmayın derim. Anladığım kadarıyla siz zaten yapmayı istiyorsunuz ve kafanıza koymuşsunuz☺️ Hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Papatya123_ Prenseslerim_ Kızım 3 yaşına yaklaştığında karar verdim ben karar verene kadar eşim kesinlikle çocuk olması veya olmaması İçin birşey dememişti sen yorulma demişti hep ilk hamileliğim çok kolay geçmişti şimdi ikinciye hamileyim 28 haftalık olacak yarın ama o kadar zor geçiyor ki hamileliğim ağrılı ayakta yürüyemiyorum Çok zorlanıyorum bu bebeğim erkek İnşAllah hayırlısı İLE doğsun da sağlıkla daha düşünemiyorum 😂
0127ryhn Prenseslerim_ bende üçüncü gebelik için ilaca başladım bugün nasip olursa 9 yaşında kızım,5 yaşında oğlum var tabiki zorlanırız bu bı gerçek ama yinede istiyorum🥰 Allah yardımcımız olsun
0127ryhn 0127ryhn 3. Çocuğu çok istiyorum ama ikiz olayı olur diye filanda çok korkuyorum eşim ikiz kardeş işte buna hazır değilim ama isteğim hep ön planda hakkımızda hayırlısı