mirzam11 Kızlar annemin eşinin trabzonda evi var bizde oraya tatil yapmaya gitmek istiyoruz gezmeye bu haftalarda ama evi dik merdivenli en üst 5. katta merdiven cıkmak benim icin tehlikeli olur mu sizce ?
minnosbirkiz mirzam11 herkesin gebeliği farklı oluyor, doktorunuza danışıp gidebilirsiniz, gebelik öykünüzü en iyi o biliyor, en doğru kararıda o verecektir 🥰
Adensmom8 mirzam11 ben ilk gebeliğimde çalıştığım hastanede asansör tercih etmeyip sürekli merdiven inip çıkıyordum dinlene dinlene çıkarsınız birşey olmaz
Izel121121 mirzam11 benim evim 5. Katta her gün inip çıkıyorum 22. Haftamdayım bugune kadar hicbisey olmadi allaha sukur
sumeyyee_k mirzam11 Herkesin gebeliği farklı tabiki ama ben günü birlik uzun yola gidip gittiğim yerde de aşırı yürüyünce rahim ağzı kısalmam oldu erken doğum riskim var şuan sadece yatıyorum. Doktorunuza danışın lütfen önce sonrası benim gibi pişmanlık olmasın :(
Elfthh mirzam11 ah benim merdivenler senin anlattigindan daha kötü sekiz ay kaç kez inip çıktım😁riskin yoksa daha iyiliğine bile olabilir doktora danis aklın kaloyorssa canim ama hareket riskin yoksa hareket her zaman iyidir daha cok