Sonnur2 Canım sürekli çikolata istiyor ve yiyorum 🤧🤧😫😫 millet meyve yer sağlıklı ne varsa yer ben tam tersi . Var mı benim gibi olan
Minikkalbim19 Ben arti ben normal çikolata yemiyorum onu sevmiyoruz kahvaltılık kavanoz çikolatadan kaşıkla yiyoruz 😁😳 söylemesi ayıp eşim yemek getirmiş bugün öğle için bana onu yedim bayılan bayılan ardından eşime tşk etmek için aradım kapattım direk onumdeki poosete hepsini birden çıkardım 😁 ardından bir yemek kaşığı çikolata yedim bı şey olmadı😳