@Rabia06 ya ben de 29+6'yım. Benim bu hafta bebek sürekli bir yerde toplanıp durdu. Hele ayakta durunca sanki ağırlık oluyor. Ağrı, sancı filan yok ama. Bugün ayaktayken çok rahatsız oldum ve çok korktum. Yarın doktora gidecem ama bunu siz de yaşıyor musunuz acaba merak ettim.