Tuulayy Yeliz1711 evet canım iki tane 5. Gün embriyosu. Ben bu sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı :(
Yeliz1711 Tuulayy bende çift embriyo transfer edildi 5. Gün embriyosu ama siz baya erken yapmışsınız testi
Emel5805 Kızlar evde test yapmayın 8.gun kan verin çıkar belirti aramayın ilaçların etkisi çok oluyor ziraa belirtide.olabilir tabi ama test gününü beklemek en güzeli
Tuulayy Emine010922 ben sadece transfer yaptırmadım canım tüp bebek tedavisi gördüm acıbadem atakent hastanesinde doktorum turgut aydın tedaviye ilaçlar dahil dondurulmuş embriyoda dahil 80 bin civarı verdim