ikitosbikannesi_ Kayınvalidem 🥸 yazsam herkes yorum yapar. Ama cinsiyet tahmini yazıyorum hatta Allah rızası İçin diye yazıyorum kimse girip posta bakmıyor bile. Bilenler anlayanlar cinsiyet tahmini yapar mısınız?
Civciv53 ikitosbikannesi_ sonuçta tahmin bacım doktor bilemezken biz nasıl bilelim ? Çok öğrenmek istiyorsanız yapın bir fetal dna öğrenin erkenden.
dogurangaplumba ikitosbikannesi_ Burda gördüğüm çoğu postta tahmin isteyenler cok fazla tahmin yapıldıktan sonra sevinen ve doktoru beklemeden alışverise başlayıp herkese kız yada erkek diyen çok insan var tahmin tutmayınca da tahmin yapanları zan altında bırakıyorlar sen bana kız dedin erkek oldu yada tam tersi diyen en sağlıklısı tahmin istemek değil vaktini beklemek doktorunuz zaten size zamanı gelince söyleyecek en iyisi sabırla bekleyip sadece sağlıklısını istemek olmalı Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin
Mucizeayla Ben şahsen bilgim olmayan postlara yorum yapmıyorum sizi heveslendirip yaniltmamak için mesela yapmamisimdir. Ama illa bı tahmin istiyorsanız gördüğüme göre sallarim kız gibi mesela 😂
Firstpreg ikitosbikannesi_ Çünkü kayınvalide birçoğumuzun ortak sorunu 😂 Ama bu cinsiyet tahmini çok ayrı bir şey