Suhedaklync61 37.haftadayım, 2900 kilo dedi, bana da küçük dedi. Ben aldırmıyorum, sağlığı yerinde olsun kilosu biraz az fazla problem değil. Her bebek aynı kiloda doğmaz. Ben mini minnacık doğmuşum. Siz korkmayın, sağlıklı şekilde beslenmeye dikkat edin. Sağlıkla gelsin bebişiniz 🌸