Gmzgm Kızlar dün hem kan değerleri hemde betaya baktırmak için kan verdim hepsi çıkmış bi beta çıkmamış pazartesiye mi kalır gün içinde çıkar mı acaba
senacnblt06_ Gmzgm ben de yaşadım aynisini ertesi gun çıkmıştı beta ama sanırım pazartesi çıkar çıkmazsa yeniden kan verin
Bbuse12 Aynisi benim gorumcemde olmustu tek betaya numune yetmedi diye not dusulmus tekrar kan verdi siz takip edin
Gmzgm senacnblt06_ bekliyim bakalım zaten 4 gün vardı yine kan vermem gerekicek her türlü en azından var olduğunu bilsem bi rahatlarım