destina30 Hivv kanama lekelenme yoksa normal bence. Benim kanamam oldu bir gün sadece ama o gün bel ağrısından uyuyamadım. Doktor düşük tehlikesi var dedi progestan kullanıyorum şimdi
numix Okuduklarıma göre normal diyorlar ilk 3 ay bel ağrısı, kasık ağrısı çok normal hiç korkma ♥️ Ben de 10 haftalığım ilk kez sabah belime ağrı saplandı hareket edince geçti