zeynepnazli kızlar merhaba belki bir grup bana kızar ama gerçekten böyle birşey görmedim ha endişe de etmiyorum o ayrı. Allahım korusun bebişlerimizi. sadece merak ettim siz de karşılaştınız mı diye😊 bugün doktora gittim ne göreyim bnm bebiş kafa üstü duruyor 😂ayaklar tepede. dr hanım bu çocuk niye böyle dedim güldü isterse amuda kalkar canı böyle durmak istemiş dedi😁😁😁sizler karşılaştınız mı kendinizde veya nette
zeynepnazli ayseozbek Allah korusun cümlemizin evladını. hareketini görmedim biraz heyecan yapıyorum oraya uzanınca ama öyle durması garip geldi Allah sağlık versin hepsine 😊😊