tatlibebegim_ Dün normal doğum yaptım hemen tuttu ama sütüm az geliyo doymuyo gaz yapmayan mama öneriniz var mı
BeyzaGnes12 tatlibebegim_ daha cok minicik midesi var bir iki damlası bile ona yetiyor 🤲 çok sık emmek istemesi açlıktan değil kalp atışınız, kokunuz bir gün önce karninizdayken diğer gün kucağınızda ve tek tanıdığı yer sizin kucaginiz kendinize güvenin sütünüz ona yetiyor olabilir
RavenV tatlibebegim_ Emzirdikçe sütünüz artar. Araya mama sokarsanız süt üretimine engel koymuş olursunuz. Yenidoğan bebeğin ilk 40 gün sürekli memede olmak istemesi çok normal. Size ihtiyacı var. Aç olduğu anlamına gelmez.
GuzelMelegimm tatlibebegim_ boool bol şu içip sürekli emziren mamaya sakın bulaşmayın yarına sütünüz artar. Siz bebeği sürekli memede tutun o doyar mutlaka
AbcAhmet tatlibebegim_ 1 hafta önce doğum yaptım ilk 3 gün sütüm yoktu mama verdim emzirmeyi de ihmal etmedim sağım da yaptım çok şükür sütüm artı şuan mamayı kestim kendi sütüm yetiyor
tatlibebegim_ RavenV izobellaaa-_- BeyzaGnes12 Doktor çok aç dedi bi hafta 10 gün verin dedi sütüm gelmiyo hiç sarı sarı bi değişik geliyo
BeyzaGnes12 tatlibebegim_ bende böyle bişe yaşadım bebeğim sarilik olmamasına rağmen bana mama ver dedi sütüm de vardı çiş yapimida iyiydi. Başka doktora gittim hemen gayet iyi sık emzirmeye devam edin dedi.. her doktor bir değil ama bazj doktorlar gerçekten sanki gereksiz yere mamaya yönlendiriyor
izobellaaa-_- tatlibebegim_ o zaman mamayı verince susarsa devam et ben mamaya karşı değilim sadece 6 aydan sonra verdim sütüm yetiyor diye
RavenV tatlibebegim_ Sarı gelmesi normal zaten. Doktor neye göre aç dedi ? Kilo kaybı belli bir yüzdenin üzerindeyse önce kan değerlerine bakılır sonra mama önerilir. Bazı doktorlar çok mama yanlısı oluyor başka doktora da görünmenizi tavsiye ediyorum.
Okyanusolmak tatlibebegim_ ilk bı kaç gün böyle gelir. Sık sık saat başı emzirin. Emzirdikce sütünüz artar. Dut pekmez yumurta falan süt yapar. Bir de sağma makinaniz varsa arada sağım yapın. Sütü artırır ama bı kaç gün deneyin. Zaten bebeğiniz küçük olduğu için azıcık sütle doyar. Bezi de önemli. Bebek çiş kaka yapıyor mu kuru mu bezi mesela?
GuzelMelegimm tatlibebegim_ kolostrum 5 gün geliyor ve bir damlası bile emin olun bebeği doyurur. Hiç stres yapmayın. Dut hoşafı için bol bol ve emzirin
BeyzaGnes12 tatlibebegim_ 3 güne kadar normale dönüyor olması lazım ama bebek için en faydalı süt bu ilk gelen suttur.. adı kolostrum araştırabilirsiniz.. sık sık emzirin bebeğin aç olması ilk günden anlaşılacak bisey değil.. ayriyeten rezene alın kaynatıp için cok faydasini görürsünüz
tatlibebegim_ Okyanusolmak hastanede mama verdiler mamayı yiyince yaptı koyu yeşil bide gazı var gibi ayakları toplu hep kasıyo
sahhssenem Okyanusolmak mesela biberona alistirmak istemiyoruz ya, ilk zamanlar da sagdigimiz bu sutu neyle veriyorsunuz? cok aklima takilan bir konuydu bu sordum en sonunda birine :))
ezgi-esk İlk zamanlar süt sarı gelir zaten bebeğiniz o sütle doyuyordur gündüz maximum 2 gece maximum 1,5 - 2 saatte bir emzirin. İşin içine mama sokarsanız sütünüz azaldıkça azalır
papatya2412 tatlibebegim_ sürekli emzirin yeni doğan çok sık sık emzirilmeli bazen bende doymuyor diye düşünüyordum ama onlar devamlı emmek istiyor. Eğer kilo kaybı yaşarsa oyle mamaya başvurun ben mama verdim emmeyi tamamen kesti hata yaptım siz emzirin bol bol