39+1 günlüğüz En son Dr kontrolünde ne açılma ne sancı çıkmıyordu hatta bebek kanala inmemiş hala gözüküyordu
Sabaha karşı kasıklarimda karnımda regl ağrısı ve daha güçlü farklı ağrı girdiğini fark ettim Vc hissiyle uyandım hatta çok sık da vc çıkma hissiyatı geldi
Sancilar degisikti 10 dk bi bazen 5 dk da bi bazen de 2 3 dk da bi geldi ağrı ve sancılar ama 45-60 sn kadar sürdü geçince rahatliyodum yürüdüm biraz evin içinde geçmedi uzandim oturdum aynıydı belimde hicbi ağrı yoktu sadece karnım sert ve kasigimda bu şekilde ağrılar vardı hala da var suan ara ara yokluyor
Nişan Su vs gelmedi
Varmı benim gibi olan sonradan dogumu baslayan Sizce doğum belirtisi mi Yoksa yalancı Sancı Mı