Cey-cey Deletedmom_112 verecek kimse bulamazsanız saglık ocagına berin birazını birazınıda güvendiginiz bi eczaneye verin ben öyle yapmıstm
eminece93 Deletedmom_112 İstanbulda misiniz acaba ben olabilirim uygunsa bir ucret odediniz mi sgk ile mi aldiniz
eminece93 Deletedmom_112 teşekkür ederim ben raporluyumda katki payı ödüyorum sadece oyleyse almayi düşünmüştüm
Deletedmom_112 Nur1999 tarihine bakayım akşam üzeri. Hayır satmayacağım ben doğum yaptım o yüznden bende elimdekileri bebişine kavuşmak isteyen ihtiyacı olan birine göndermek istiyorum
Nur1999 Deletedmom_112 siz tarihi konusunda tekrar yazarsanız ben almak isterim hayırlı olsun sağlıcakla büyütün inşallah ☺️
Menzil Deletedmom_112 Deletedmom_112 vermediyseniz 2 kutusunu ben alabilir miyim şuanda rapor yazdiramadigim için ücretli alıyorum ben zor oluyorda alması eğer vermediyseniz 2 kutu bana yeter sonra rapor cikarticam inşallah
Menzil A Q a101 BraKrkulakDumlupnar arkadaşınız verdi mi ilacı acaba benim ihtiyacım var kullanmam lazim devlet yazmiyor ozeldeki doktorum kullan dedi onun yanina gidrmedigim icin reçete yazdiramadim haftaya baska özele gidicem o zaman a kadar hiç değilse elimde 2 3 kutu olsa yeter bana herkese yazdim ama daha cevap gelen yok eger vermediyseniz bana ulasirmisiniz lütfen
Deletedmom_112 Arkadaşlar bebeğim rahatsızdı iğnelerin tarihine bakmayı unuttum birazdan bakınca buraya yazayım ona göre kim istiyorsa göndereyim
Menzil Deletedmom_112 çok geçmiş olsun bu arada bebeğimiz için Sizinle nerden iletişim kurabiliriz acaba