Kızlar bugün sabah kalktım tiroid ilacım vardı 125 mg onu içecektim sonra evde 25 mg vardı ondan içeyim dedim o daha yakınındaydi 4 tane içeyim dedim . 4 tane içtim arkasını çevirdim bir baktım 125 lik olanı içmişim yani tek seferde 500 mg tiroid ilacı içtim . hemen acile gittim doktor ekg falan çekti benlik şeyler normal kadin doğuma git dedi gittim bebeğin kalp atışları bir duruyor bir başlıyor kalp atışlarında sorun vardı . Duradabilir durmayadabilir dedi Suan net bisey diyemem dedi bekleyeceğiz göreceğiz dedi ne serum taktı nede başka bisey yaptı . Çok korkuyorum 18 haftalık gebeyim ne yapmam lazım bilmiyorum ne olur yardım edin en azından kalpten bir dua edin ne olur