Yasdervse Kızlar çok üzgünüm kese boştu alttan muayene ettı 1 hafta sonra tekrar kontrole gideceğim ama göremezsek boş gebelık dıyecegız dedı çok korkuyorum sizler yasadınızmı sonradan 8. Haftada gören oldumu nolur bana yazın
KurabiyeninAnnesi123 Yasdervse 9.hafta da gören annelerimiz de vr bende boş gebelik geçirdim ama benm doktorum nolur nolmaz diye 9.haftaya bekletti sende bekle canm.görürsün inşAllah🙏 olmadi baska doktora da görüm
Cerenn28 Yasdervse bende aynı durumu yaşıyorum 8 haftalık bende de boş şuan geç döllenme olabilir dedi haftaya gideceğim bende tederginim seni çok iyi anlıyorum hayırlı haberler alırsın sende umarım .
Nil00 Yasdervse Yani geç döllenme değilse normal şartlarda görünmüş olması lazımdı ama burda geç gören çok kişi de var bekleyin tabiki
KurabiyeninAnnesi123 Yasdervse burda bir annemiz yazmşti doktora gitmiş görünmemş keseyi küçk bulmuş doktor baska doktora gitmis bebegini görüp kalbini de dinlemiş güzel haberlerle gel🤲❤
Yasdervse Cerenn28 okadar zor kı rabbım içimize ferahlık kesemize can versın inşallah sizdeki belirtiler nedır kanama miğde bulantısı vs gibi belirtileriniz varmı dilerim rabbımden size bana isteyen herkeze evlat nasip etsin kesemize can versin
Cerenn28 Yasdervse inşallah inşaallah benim kahverengi bir lekelenme oldu az bir şey bizde kan uyuşmazlığı da var iğne oldum onun için dün doktor ol dedi hemen mide bulantım hiç olmadı ama göğüs şişmesi hassasiyeti baş ağrısı iştah açılması belirtileri oldu kilo bile aldım yani bilmiyorum çok garip bir durum böyle şuan için sende ne gibi belirtiler var
Yasdervse Cerenn28 bizdede kan uyuşmazlıgı var cnm ama henuz olmadm 3 ay önce olmuştum rogam iğnesi bende 1gun açık pembe. Leke geldı bıdaha bişi yok göğsmde hassyt var cnm baska bısı yok ınşallah geç döllenmedır cnm. Senn alttn muayene ettmı
Cerenn28 Yasdervse inşallah geç döllenmedir ya ben alttan da baktırdım özele gittim de tek doktorla kalmak istemedim haftaya belli olur dedi bir kaç kan testi istedi yaptıracağım
Moz Yasdervse neden o kadar erken kaçıncı bebeğiniz bu?İğne gebeliğin 28.haftasında yapılır ve duruma 2.doz tekrarlanır
Sevbebek Benim 3 doktorda öyle dedi kese var ama bebek yok dediler hatta biri kim sana hamile sn dedi bnde beta değerim yüksek çıktı filan dedim 1.5 hafta sonra kalp atışını duydum geç döllenme olayı olma olasılığı var yani
Yasdervse Sevbebek okadar iyi geldiki yazınız çok teşekkür ederim 🙏 sizin kalıncı haftada kalp atısı duyuldu