Tuugbaaa 6+5 im dün detaylı kan idrar vermiştim protein kaçağı ve enfeksiyon ciddi seviyede dedi aile hekimi randevu alıp hastaneye gideceğim ama başına gelen varmı nedir riskleri dünden beri eşimin de benimde moralimiz baya bozuldu 😔
Ysmnpmk Tuugbaaa protein kaçağı bendede çıktı canım ama haftamız küçük olduğu için önemsiz görüyor doktor ama enfeksiyon için ilaç verir benimde sadece enfeksiyonu onemsedi bide bol bol su tuketmeye çalış dedi
Pamuk Tuugbaaa Erken haftalarda doğuma kadar bitmek bilmeyen enfeksiyon ve protein kaçağım vardı. Protein kaçağı tek başına bisey ifade etmez benim enfeksiyondan kaçak olduğunu söylediler sorunda yaşamadım. Tek tavsiyem enfeksiyonun peşini bırakma güzel tedavi ol hicbisey olmaz.
Yasminnnnn Tuugbaaa Protein kaçağına tansiyonda eşlik ederse eğer sıkıntılı oda zaten bu haftalarda olmaz 20. Haftadan sonra olur demek ki senin enfeksiyondan kaynaklı protein kaçağı olmuş onunda tedavisini olursun protein kaçağı negatif olur
Tuugbaaa Ysmnpmk su tüketiyorum bende bol bol ama ne bileyim korkuttu bizi sana da çok geçmiş olsun canım
Ysmnpmk Tuugbaaa evet maalesef bende çok korkup acile gitmiştim ama çok şükür bı sorun olmayacağını söylediler tansiyon problemin varsada dikkat et.sagol canim🩷
Tuugbaaa Pamuk teşekkür ederim tavsiyelerin için canım. Benim ilk gebeliğim o sebeple endişe ediyorum ve çok tecrübesizim😔