tgb0104 4 sene evvel oğlum da mamas papas ocarro almıştım. 3 sene boyunca tepe tepe kullandık. Anne içinde bebek için de çok konforlu bir araba. Tek eksisi biraz ağır ama onun dışında şu da kötü diyebileceğim hiçbir özelliği yok. 3 yaşından sonra kabin boy olarak Hamilton almıştık. Ondan da çok memnunum. 2.5 kg ağırlığında bir araba. Sürümü vs gayet rahat.