Gamzelit Ben diyabet hemsiresi ile de görüştüm. Normal bireylerde 2 saat sonra ama siz gebeler de 1 saat sonra olcum yapılır dedi. Sabah ac/tok,öğlen ac/tok,aksam ac/tok şeklinde. Günde yani 6 kere olcum yapılmış oluyor. Valla parmaklarım delik desikti artık 😃 Allah yardımcımız olsun analık zooor