miavega doktorunuza söyleyebilirsiniz, şeker yüklemeyi dışarıda yaptıracağınızı. Kaçlık yaptırayım diye sorabilirsiniz.
Ama devlet hastanesinde yaptıracaksanız oradaki kadın doğum doktoru sizin istediğiniz mg yapmayı kabul eder mi yoksa kendi uygun gördüğünü mü yazar bilmiyorum.
Dediğim gibi doktorların hepsinin farklı görüşleri olabiliyor. Ters bi doktora denk gelirseniz sizin istediğiniz mg yapmayabilir.