Evet normal canım her insan farklıdır hamileyken bazıları rahat geçirir bazıları zorlu annen de hamileliğini zor geçirdiyse genetiğe bağlı olabiliyor mesela benm annem 9 ay boyunca hamileliğini hiç bilmezdi yani zorlanmazdı bende aynı annem gibiyim hiç bilmiyorum hamileliğimi çok şükür zorlamıyor beni inşallah sizinki de tez zamanda iyi olur zor bir süreç olduğunu biliyorum 🌺🌺