Deletedmom_789 Kızlar hiç kasığımda hissetmemiştim yani ilk hareket ettiğinde sadece normalde kaburgalarım ağrır hep yukarıya vurur hatta kaburgalarıma takıldığını bile hissediyodum ama iki gündür kasıkta acaba yönmü değiştiriyor
Leyla81 Deletedmom_789 benim bebeğimin başı hep aşağıda ve ağız hareketlerini coğunlukla kasık bölgemde hissediyorum zaten sürekli yer değiştiriyorlar muhtemelen sizinkide dönmüş rahat olun bi sıkıntı yoktur.
ZeyHus33 Deletedmom_789 bende aynı bebeğim sürekli kaşığımda hickirikta Olsun vurmada olsun altta hissediyorum smdide yeri daraldığı için galiba vurmuyor Vuruyordu smdi Sadece geziyor Gezisini Hissediyorm 27+4
sariniz13 Deletedmom_789 aynı durumu bende yaşıyorum kasıklarım böyle pıt pıt hareket ediyor sanki çıkmak istiyor gibi birde baskı yapıyor 😂 3-4 gün böyle devam etti şuan 31.haftamızdayız bazen kasığımda hissediyorum hala ve çok gıcık bişi 😂
buseyusuf27 Deletedmom_789 dönüyor sürekli bnde yan yatınca kasıgımda vurdu mınık ayaklarıyla canm yandı baya hqtta bnde ılk defa gecen gun hısettm 26+4üm kafasını hısedyorm mesela cok yanarsa canım tamam dıyorm kafası burda daha bnmkı kanala grmedı ılkı 35de grdı buda ozmana yakn grer snrm gercı gırsede grmesede 38de sezeryan olcm
Asila_arzu Asila_arzu önceden göbek deliğinin oralardan hissediyordum hata karnım oynadığını görüyordum ama şimdi kasik traflarda hisediyorum karnimin oynadigini göremiyorum
Deletedmom_789 Asila_arzu yine karnım oynuyor ama kasıkta diğer türlü yukardaydı göbek deliğininde üstünde
Deletedmom_789 ZeyHus33 bence benimkinin kafası yukarı gelmiş çünkü bi öküz üstüme oturmuş gibi hissediyorum 😅
Mlklm24 sariniz13 ya normal bir şey miymiş bu bende kasıklarımda bildiğin seğerme gibi hissediyorum bugün uzandığımdan beri tam kasıklarımda yani korkuyorum bu baskı mı erken doğum mu olacak diye…
Deletedmom_789 buseyusuf27 Aynen bende döndüğünü kafasının erde olduğunu hem dokunarak hemde normal hissediyorum 🫣
sariniz13 Mlklm24 valla bende bilmiyorum devlete gittim oradaki doktora söyledim hiç birşey demedi pazartesi kendi doktoruma randevum var ona soracağım