2prenses1ane Zeyna_12 aynı bende 7+4 ama bugüne kadar gaz sorunu çekiyorum hala devam ediyor abdestimi sürekli yenilemek zorunda kalıyorum çok üzüyor beni namaz kılmak için 5-6 defa abdest alıp geliyorum 😞
perihankrkya Zeyna_12 ayy 1hafta once yasadim sanki ameliyat olmuşum gibi bi agrim oldu😂 şükür suan yok 15+3oldum ara ara gelip geçiyor ama gecen haftaki gibi olmadi şükür 🙏🏻 suan bel agrim var 2gundur belim agriyor
Nuray-6113 Aynı sorunu yaşıyorum bende bu hamileliğimde az az sık sık yiyin ve sakız çiğneyin rahatlamanızı sağlayacaktır
2prenses1ane Zeyna_12 sor bakalım bana da haber ver ne dicek normalmiymiş değilmiymiş ben geçen hafta gittim unuttum sormayı artık bir sonraki ay
Zeyna_12 2prenses1ane hamilelik gaz sorunu yaşanır dedi doktorum bi tane ilaç yazdı ama adını htrlamıyorum daha almadım
2prenses1ane Zeyna_12 ya hamile kalmadan önce illa ki gaz oluyordu ama bu kadar değil hamilelikte aşırı sürekli karnım gaz dolu