Bende kızımı 36 +6 da doğum yaptım birkaç gün kalıyor mecbur canm hem haftasından hem nefes hem emme refleksi için önlem oluyor korkma Allah’ın izniyle çıkıcak sen bol bol süt sağ etken doğduğu için sarılık olma ihtimalleri yüksek oluyor sağ ki ver ve biriktir önlem al canm ben bilinçsizdim kimse uyarmadı ve buyüDen sarılık olduk yoğun bakımdan çıktı aldım eve geçtim 3 gün sonra sarılık yüzünden 1 hafta ikimizde hastanede kaldık sen önlem al canm