Bende oğlumda 20 haftadan sonra hissetmiştim şimdiki bebeğim tam net olmasa da Doktorlar büyük ihtimalle kız dediler 15 haftamın içinde hissetmeye başladım okadar şaşırdım ki çok erkendi ama hani önceden olsa ilk gebeliğim olsa başka birşeyle karıştırıyorum diyeceğim ama değil biliyorum bu bildiğin bebek hareketi,ikinci gebeliğimin en güzel yönlerinden biri bıdık kendini hemen hissettirdi 😍😍😍